باران
باران
کودک که بودیم می خواندند برایمان ... "آن مرد در باران آمد" ... حال می دانیم تا آن مرد نیاید ، باران نخواهد آمد ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران و آدرس baran-shab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بی ربط به شعر !!! شرمنده ....

 

نمیدام چرا به شدت دوست دارم به طراح انتشارات خیلی سبز "آفرین" بگویم

 



نظرات شما عزیزان:

انار
ساعت21:11---1 اسفند 1391
نهالو مگه تو اونجا رفتی؟
میشناسی محیطشو؟
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاجی فحش مادر هواهر داد لا مصصصصصصصصصصب


انار
ساعت19:15---1 اسفند 1391
سلام نهالوووووووووونهالوووووووووو و
فحشم دادنتو ققنوس چت رفتم مثلا پیامای سازنده بزارم.یکی فحش بد داد.
بی شررررف
نهالوووووووووو امتحان چن شدی؟


اناربانو
ساعت10:00---30 بهمن 1391
سلام نهال بانو...
امتحانت ان شالله خوب بوده...
با مطلبی از شکستن دل انار و اثباتش توسط علم پزشکی بروزم...
کلیک رنجه بفرمایید...


اناری
ساعت16:49---29 بهمن 1391
علیک سهلااااااااااااااااااااام نهالی...
هععععععی دلم میخواد یه جایی بود حرف میزدیم.
منم بییییییییییییکار...
کاش یه چت روم خصوصی درست میکردیم..نه؟
نظرت چیه؟وقتایی که کلوب خرابه بریم اونجاااااااااااااااااا


انار
ساعت15:37---29 بهمن 1391
سلام
من ترکیییییییییدم......بهشتیا چی به سرش اومده؟

ینی دیه درس نمیشه؟


انار
ساعت19:33---28 بهمن 1391
اینه درس شد
http://8pic.ir/images/ssmqx5k5732cow072tob.jpg


انار
ساعت19:24---28 بهمن 1391
1366 رمزه.بدو بیا

اناربانو
ساعت18:01---28 بهمن 1391
سلام دختر گلم...
شرمنده رفته بودم سرزمین انارا...البته فقط یه هفته هستم اینجا
این بار واسه همیشه میرم...میرم سرزمین انارا
نهال خعلی دلم تنگتون بود..خعلی به خدا...
یعنی یه شب از دلتنگی نشستم و گریه کردم.خیلی به دلداری احتیاج داشتم.نبودین که


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:خیلی سبز,دینی,زندگی,کتاب,خدا,طرح,آفرین, ] [ 21:42 ] [ باران ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

کاش وقتی میایی با خودت خبری از دوست گمشده امان بیاری
برچسب‌ ها
عشق (12)
عشق (12)
خدا (8)
اشک (6)
تو (4)
تو (4)
دل (4)
دل (4)
عید (4)
بغض (4)
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1002
بازدید ماه : 1339
بازدید کل : 31458
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 178
تعداد آنلاین : 1